Red de ijsbeer!

Op het werk hebben we een ijsbeermania dankzij collega Jan Mertens.  Door een andere collega Els is Jan een fervent blogger geworden.  En alletwee zeggen ze dat ik ook moet bloggen.  Ik had al een tijd geleden een blog opgestart, maar ik was mijn paswoord vergeten.  Dan komt er van bloggen niets in huis.  Jan had me al eens een soepstokje toegeworpen, maar dat bleef dus zonder antwoord.  In ruil liet ik maar wat reacties op Jans ijsbeerblog.  Maar kijk, nu heb ik het paswoord van deze blog kunnen resetten, en kan ik zelf ook bloggen.  Waarschijnlijk sluiten Els en Jan nu weddenschappen over hoe lang ik het zal volhouden.  We shall see …

ps: voor het soepstokje: op 1: verse aspergesoep, op 2: verse kervelsoep, op 3: prei met kikkererwten en citroenolie

1 comment so far

  1. bartje on

    Ah, daarom was je blog zo weinig bijgewerkt.
    Wel heel wat om bij te lezen, nu opeens…


Geef een reactie

