Writer’s block

Ik heb writer’s block.  Ik zou iets kunnen schrijven over de kinderrechtencommissaris en het opsluiten van kinderen in gesloten centra, wat een echt schandaal is.  Of over de zoektermen die naar deze blog leiden, zoals bijvoorbeeld papieren vliegtuigen plooien.  Over de stemtest en het feit dat we niet mochten weten over wat we zouden debatteren en tegenover wie, omdat ze wilden weten of we dat zouden kunnen.  Over dat het nog 11 dagen is tot de verkiezingen.  Over de 20 km van Brussel, dat ik me nu weer kan voornemen om volgend jaar toch mee te doen en eigenlijk nu al te weten dat het toch weer niet zal lukken.  Over de examens die eraan komen en iedereen die vraagt hoe ik dat ga doen (geen idee trouwens).  Over Pirates of the Caribbean 3 (die beter is dan 2).  Over vragenlijsten die ik moet invullen en waar ik de tijd nauwelijks voor vind (gaat u altijd de fractiediscipline volgen indien u zou verkozen zijn).  Over zoveel dingen, alleen kom ik nu op niets.  Typisch.   Writer’s block dus.

1 comment so far

  1. Karel on

    Ah ja maar ja, als gij records zit te vestigen op http://www.klimaatminister.be dan kunt ge al eens moe worden niet? 😉


Geef een reactie

