Europees Gemeenschapsrecht

Toen ik in 2000 afstudeerde heb ik gezworen: nooit meer examens, nooit meer blokken. Elke keer als ik nu zit te blokken weet ik weer waarom ik dat toen gezegd heb. Studeren is gewoon vreselijk vervelend. Zelfs als het interessant is. Neem nu Europees Gemeenschapsrecht, echt heel interessant. Op een hele dag nog niet verder geraakt dan 4 pagina’s. Dus toch maar een wandeling, eerst cursus kopieren, dan kan ik er in kleuren, misschien gaat het dan beter.

2 comments so far

  1. ICE on

    Dag Tinne

    Hou er de moed in om alles geblokt te krijgen. Het lijkt echt meer dan het werkelijk is. Ik zie je trouwens liever in de klas dan op TV, als je te veel op TV komt zakken mijn aandelen van Suez wellicht te snel πŸ˜‰

  2. tinne on

    het schiet toch niet op 😦
    misschien kan je overschakelen op aandelen van Ecopower? πŸ™‚


Geef een reactie

