Leterme out

en de koning aan zet.  Het grote failliet van de consensdemocratie!

4 comments so far

  1. RMahieux on

    Ik weet het niet. Hoe zou het groot terugkeer van de consensus democratie kunnen zijn.

    Men zal wel zien.

  2. Flemish on

    leuke opmerking, voor iemand die liefst van al de democratie zou afschaffen om er een groene dictatuur van te maken

  3. Karel on

    Oewadde? Gaan de groenen voor een groene dictatuur? Cool! Keitof! Wanneer beginnen we? Waar kan ik mij opgeven? 🙂 🙂

  4. Louis Croisez on

    Dinsdag 4 was ik aanwezig aan een debat in het staadhuis van Bergen, tussen Tinne Van Der Straeten en Juliette Boulet (Federale afgevaardigde van de Ecolo groep).
    Ik had nooit Tinne spreken gehoord, de eerste keer dat ik heb haar gezien was op de BHV stemming op televisie. Dit dinsdag werd ik zeer verrast, sorry, zeer geintereseerd door wat ze zegde. Ik ben niet gewoon aan zulke politica. Jullie, vlamingen hebben veel kans zulk politica te hebben. Ik houd veel van zijn natuurlijkheid, en zijn ideën zijn zeer doordacht.
    Om te samenvatten, als ik kon in Vlanderen stemmen, zou ik zonder twijfel voor haar stemmen. Proficiaat Tinne, en ga door. (Maar ik ben niet totaal gedeprimeerd omdat ik voor Ecolo kan stemmen 🙂
    Ik hoop dat mijn nederlands niet te onbegrijpelijk is,
    het belangrijk voor mij was mee te kunnen delen.
    Groetjes,
    Louis.


Geef een reactie

