Zaterdag. Zondag!

Ik kan nergens mijn neus binnen steken, of de eerste vraag is, tien zit jij niet in Bali? Nee dus, ik vertrek pas zondag. Want zaterdag ga ik eerst naar de klimaatmanifestatie in Brussel, en ’s avonds naar de klimaatconcerten in het Koninklijk Circus. Omdat ik natuurlijk niet wil onder doen voor mijn partij die dagelijks kaarten verloot, zal ik er ook 3 weggeven. En wel in een wedstrijdje Fossiel van de Dag, award in Bali voor het land dat het meest de klimaatonderhandelingen tegenwerkt. Welke organisatie, welke partij, politicus, vereniging, persoon, wie of wat zou jij in België die prijs geven? De drie beste ideeën voor Belgische Fossiel van de Dag krijgen van mij persoonlijk een kaart voor Art for Earth.

Mailen ten laatste vrijdagavond!  Jury: Els Keytsman & Tom Kestens!

Stan en Tine

2 comments so far

  1. stijn on

    Fossiel van het Jaar en gestegen met stip voor Fossiel van het Decennium is natuurlijk (H)erman De Croo.

  2. […] Van der Straeten wil nu niet onder doen voor haar partij en daarom geeft ze er ook drie weg. En wel in een wedstrijdje Fossiel van de Dag. Welke organisatie, welke partij, politicus, […]


Geef een reactie

