Bali Buzzz

  • Ik heb mijn vlucht gecompenseerd via CompenCO2: 318 EUR kost mij dat.  Ik ga eerst met de TGV naar Parijs, vandaar met het vliegtuig naar Kuala Lumpur, dan Bali.
  • Ik heb mij verontschuldigd voor de plenaire vergadering van donderdag, voor de vergadering van het Bureau en mijn vraag aan Verwilghen over de lastenverdeling van de hernieuwbare energiedoelstelling laten uitstellen.  
  • Moet nog alles inpakken.  Instructies van het thuisfront al ter plaatse: lichte kledij, lichte schoenen, sandalen, zwemkledij.  Niet teveel kleren want er is een expres was service in het hotel. Ja Chef!
  • Nog te doen: opruimen, bed opmaken voor Els die na de klimaatconcerten en after party hier komt logeren, interview met Radio Centraal, een boek kiezen voor op het vliegtuig, bellen naar huis, …
  • En natuurlijk eerst naar de Klimaatmanifestatie!
No comments yet

Geef een reactie

