Onderweg…

Ik zit nu in Kuala Lumpur.  Vanhier vlieg ik door naar Bali.  Ik kon natuurlijk niet slapen op het vliegtuig en heb maar liefst 8 afleveringen van Grey’s Anatomy gezien.  Ik had dat in België nog nooit gezien, maar zo alles ineens is eigenlijk ook wel een beetje van het goeie teveel!Ik ben ondertussen ook bijgelezen over China & Bali: zij willen vooralsnog geen bindende doelstellingen, maar hebben wel een open mind.  Als ik straks aankom in Bali heb ik al bijna aansluitend een meeting een China meeting georganiseerd Reinhard Bütikofer, co-chair van de Duitse Groenen.  Maar ik weet niet of ik dat haal…Nu begint het echt wel spannend te worden.  Er zijn zo’n 10 000 mensen voor de conferentie, en ik weet nog totaal niet wat ervan te verwachten.  En o ja.  Ik moet nog een cd’tje van Bruce Springsteen kopen voor Bruno Tobback.  De arme man had tickets voor the boss, maar door lopende zaken zit hij dus ook in Bali! 

No comments yet

Geef een reactie

