Bali Buzzz

  • Aan iedereen die mij wil bellen: doe gerust, hou alleen rekening met het uurverschil.  Als je dus om 20u denkt ha ik ga eens bellen, dan is het hier 4 uur ’s nachts. 
  • Vandaag is Bruno Tobback aangekomen, nog altijd minister van leefmilieu. Vandaag begint het high level segment, dat is met alle ministers.  Evelyne Huytebroeck, Brussels minister van leefmilieu is hier ook.  Maar de delegaties zijn al sinds 4 december aan het onderhandelen.  Een mooi compliment van de minister aan de Belgische onderhandelaars: dat met name de onderhandelaars in België nog wat kunnen leren van de internationale onderhandelingen.
  • Het is hier bloedheet.  En alles gaat door in het kei sjieke Nusa Dua Resort, ooit nog een project van de Wereldbank om toerisme te stimuleren in Indonesië.  Al die zwembaden én de zee steken mijn ogen uit.  Maar ik ben er nog niet ingeraakt.
  • Er zijn zeer veel mensen die een mac gebruiken op deze conferentie!  Onder wie natuurlijk mezelf 🙂

2 comments so far

  1. Els Keytsman on

    Sorry Tinne, dat ik je wakker belde. Ik wilde je laten meegenieten van de fijne sfeer in KokoB. Je hebt van iedereen de groetjes!

  2. tinnevanderstraeten on

    No problem!


Plaats een reactie