Achterstand

Ik zit weer met een serieuze blogachterstand. Excuses daarvoor. Ik zal eerst mijn blog wat opkuisen en dan mijn achterstand inhalen!

*update* heb mijn blog terug in light gezet, de balipostjes gegroepeerd op 1 pagina, de balilinks gedelete en -joehoe- terug een berichtje geschreven.  Excuses, maar ook ik leid aan een Facebook verslaving

4 comments so far

  1. David on

    Wat overkwam u gisteren in ‘Terzake’? Het was zo frappant dat ik het niet kon laten om hierop te reageren. De Crem zijn beslissing om 4 F-16’s naar het zuiden van Afghanistan te sturen is volgens u fout en/of voorbarig, enige argumentatie kon u hiervoor weliswaar niet geven. Zelfs de journalisten leken me verbaasd en haast effen ongemakkelijk toen u uw mening met niet één argument kon verdedigen. Het verhaal van de toverhoed deed vooral denken dat het uw toverhoed was die leeg was. Een klein beetje meer kennis over andere topics dan het milieu zou toch geen kwaad kunnen voor de ondervoorzitter van een partij me dunkt. Gezien de weinige media-aandacht die een partij als Groen! krijgt lijkt het me best dergelijke flaters in de toekomst achterwege te laten, want in die 30 seconden verloor u echt wel zeer veel punten.

  2. Karel on

    @ David: Tiens, ik heb die uitzending nog een keer bekeken op de redactie.be en geeneen flater gehoord. Of had u van Tinne verwacht dat zij haantje De Crem, die overigens zelf nooit in het leger heeft gezeten, zou steunen in de beslissing om Belgische soldaten in gevaar te brengen voor een Amerikaanse pijpleiding? Nee nee, in die 30 seconden heeft Tinne veel punten gewonnen. Oké niet van u, maar het lijkt mij zeer genant uw steun wel te krijgen.

  3. Bart Cabanier on

    Of De Crem zijn legerdienst niet gedaan heeft, weet ik niet. Toch heeft ‘ie al enige ervaring: volgens zijn cv was ‘ie van 1992 tot 1993 attaché op het kabinet van Minister van Landsverdediging Leo Delcroix.

  4. Y. on

    Ik dacht dat u uw achterstand ging inhalen, wanneer komt er nog eens een stukje???


Geef een reactie

